درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 10:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5910صفحه نخست » پنجشنبه، 18 مهر 1392 - 13:16
کواکبیان: بزرگترین منکر در رسانه ها بی اخلاقی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی کواکبیان در برنامه فصل نو شبکه قرآن و معارف سیما گفت: واقعیت این است که زمامداران باید برای همه مردم الگو باشند بنابراین باید امر به معروف و نهی از منکر ابتدا در بین مسئولین ما جا بیفتد.
به گزارش جام جم آنلاین وی اظهار داشت:یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین هدف هایی که ما باید برای انتشار روزنامه خود دنبال کنیم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است این انگیزه باعث تداوم کار ما شده و اگر این انگیزه نباشد وضعیت اقتصاد مطبوعات و انگیزه های دیگر نمی تواند باعث این تداوم بشود.

وی ادامه داد:امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه تقلیل پیدا کند به گونه ای که ما تنها به مسائل کوچک تر بپردازیم و تمام امر به معروف و نهی از منکر ما به گشت امر به معروف خلاصه شود در حالی که از منکرات بزرگی مثل اختلاس 3000 میلیاردی غفلت کنیم.

وی در رابطه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در رابطه با مسئولین گفت:بسیاری از مسئولین تحمل شنیدن انتقادات را ندارند و از تعریف خوششان می آید به گونه ای که بعضی از مسئولین فقط دوست دارند با خبرنگاران خارجی و شبکه های خارجی مصاحبه کنند اما به یک خبرنگار فعال و قوی داخلی وقت نمی دهند تا چالشی با او به گفتگو بنشیند بلکه به روابط عمومی می گوید این مطالب را منتشر کن و بعد تمام مطالب فقط تعریف و تمجید است البته در سال های اخیر هم تعاملات دستگاه قضایی با مطبوعات خوب بوده و هم مسئولین تا حدودی تحمل انتقادشان بالا رفته است.

کواکبیان در رابطه با اخلاق در رسانه گفت:بزرگترین منکردر رسانه ها بی اخلاقی استاز خرداد به این طرف کمی اخلاق رسانه ای نیز بهتر شده است.هنوز هستند رسانه هایی که به خاطر فروش بیشتر با این که می دانند خبری واقعیت ندارد اما می گویند فعلا برای جذب مخاطب این کار را انجام می دهیم.

مدیر مسئول مردم سالاری تصریح کرد:باید در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر قانون و اخلاق رعایت شود و بد اخلاقی باید از تمامی عرصه ها به خصوص صحنه رسانه ها رخت بربندد .باید اگر رسانه ای خالصانه و بدون حب و بغض منویات سیاسی حق  را به حقدار رساند مورد تشویق قرار بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ما گاهی بعضی آمار را از بعضی دستگاه ها می شنویم که تنمان تکان می خورد در این زمان اگر خبرنگاری بتواند راحت مطالب را بیان کند حتی از دستگاه قضایی هم زودتر نتیجه گرفته می شود باید خبرنگاری که امر به معروف  و نهی از منکر را در کارش مد نظر دارد مورد تشویق قرار بگیرد نه این که به او تذکر هم بدهند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد